حضور جناب آقای مهندس امینی و هیات همراه در تبریز

جناب آقای مهندس امینی به همراه معاونین محترم مالی و منابع انسانی و توسعه فناوری و ساخت با حضور در شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب فعالیتهای این شرکت را از نزدیک مورد بررسی قرار دادند .

 امروز چهارشنبه چهاردهم مهرماه 1395 ، شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب افتخار میزبانی جناب آقای مهندس امینی مدیرعامل محترم شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن و همچنین جناب آقای دکتر نادری معاون محترم مالی و منابع انسانی و جناب آقای مهندس مروج معاونت محترم توسعه فناوری و ساخت را داشت . در این دیدار که در ادامۀ بازدید آقای مهندس امینی از منطقۀ شمالغرب قرار داشت ، پس از بررسی شعبۀ زنجان و نمایندگی اردبیل ، پروژه های در حال اجرای شهر تبریز مورد بازدید و بررسی قرار گرفت . این بازدید که پروژه های الماس خاوران ، ستارۀ رشدیه و نرگس رشدیه را شامل میشد ، با توضیحات کامل جناب آقای مهندس یاسمی مدیرعامل محترم شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب و معاونینشان در خصوص پیشرفت فیزیکی پروژه های مذکور و سایر موارد همراه بود .

همچنین در این بازدید مهمانان محترم از پروژه های در دست بررسی شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب نیز بازدید بعمل آورده و از نزدیک در جریان مطالعات و بررسیهای فنی این پروژه ها قرار گرفتند .

در پایان نیز جناب آقای مهندس امینی با جمعبندی مشاهدات خود از فعالیتهای شرکت سرمایه گذاری مسکن در منطقۀ شمالغرب و ارزیابی مثبت آن ، برای کلیۀ پرسنل شرکت آرزوی سلامتی نموده و تلاش روزافزون را از هدفهای شرکت برشمردند .

 

 روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب نیز با آرزوی موفقیت و سربلندی برای مدیران و مسئولین محترم شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن بخصوص جناب آقای مهندس امینی مدیرعامل محترم شرکت عزم راسخ کلیۀ پرسنل شمالغرب را در جهت اعتلای اهداف شرکت اعلام می دارد .

۱۴ مهر ۱۳۹۵ ۰۹:۱۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید